dijous, 1 de febrer del 2007

Pensant en veu alta: Obres + Eleccions = Perill

Dues coses em ballen, darrerament, pel cap.

La primera: Us heu fixat quantes obres, públiques, hi han començades a Molins? Així, de sobte em surten: el canvi de vorera, o el que sigui, que es fa al c/Angel Guimerà cantonada amb el c/Pere d'Espalargues (la continuació de Pi i Margall, després de la plaça de la creu); el que hom sàpiga que s'estigui fent al Molí, diuen que serà el futur ajuntament; la nova canalització que es fa al carrer Puigcerdà, les obres del carrer Montserrat i això sense tenir em compte: les obres del barri del canal, els canvis de vorera del passeig Terraplé i l'acabament del nou mercat.

L'altra idea que em balla pel cap és: Us heu fixat que arriben les eleccions municipals? Justament falten 3 mesos...

Ay!!! que començo a relacionar-ho tot i sembla que ho agafo!!...

Deixem-nos de bromes. El que és realment preocupant és que totes aquestes obres s'estan començant amb una gran precipitació, pel motiu que sigui, que les fa ratllar la perillositat pels molinencs, i, fins i tot, la il·legalitat. Un exemple clar que conjuga les dues característiques és l'obra del c/Angel Guimerà cantonada el c/Pere d'Espalargues. Cada dia que vag a agafar el tren a l'estació, passant per Angel Guimerà, me la jugo... no queda més remei que passar per la carretera, on et venen els cotxes de cara. Sí, no hi ha un pas pels vianants, cosa que va en contra de la legislació vigent. Pels problemes de circulació que té la vila hem de tenir en compte que aquest carrer s'ha convertit en una via ràpida i, veritablement, es molt arriscat, des del punt de vista de l'Ajuntament, permetre aquest tipus d'actuacions.


A mi, personalment, ja m'agrada que es facin obres a Molins per millorar la vila!!... A mi, en particular, ja m'està bé que es facin coses pel bé de la vila!!!... Però, si us plau que es facin bé i,sobretot, que ningú prengui mal!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tens tota la raó amb el c/Angel Guimerà. Fa un parell de dies venint de l'estació Renfe direcció cap al pont del poliesportiu, vaig tenir aquesta sensació d'inseguretat, amb els vehicles que em venien per darrera, que no hi ha espai habititat pels vianants i a sobre la velocitat...uf!!!! millor agafar un altre carrer de pas.
Ah!! i un altre cosa, està molt bé que es facin coses per la vila, més val tard que no mai, però són tantes tantes obres de cop, que a veure si al ivangardon no li donarà temps d'inaugurar-les totes totes, jijijiji