dilluns, 5 de febrer del 2007

Nou llibre de Paul Auster

El passat dia 1 de febrer va sortir a la venta el nou llibre de Paul Auster: "Viatges per l'Scriptorium".

No em vaig poder estar d'anar-lo a buscar. Així, religiosament com un friki, vaig anar a comprar-lo i em vaig posar immediatament a degustar la nova obra del mestre escriptor. Malauradament aquest plaer només m'ha durat 5 dies.

El llibre comença apostant fort. Un bon dia, el senyor Blank es desperta en una habitació que no coneix de res. Totalment desorientat, sense saber qui és, l'únic que pot fer és examinar els objectes que l'envolten per mirar de comprendre les circumstàncies del seu confinament. A sobre de l'escriptori, unes fotografies i dos manuscrits... (A que ja esteuenganxats?!) El llibre t'enganxa des de la primera plana. Auster torna a desplegar la seves dots de narrador i torna a brodar un llibre exquisit.

Clar que aquesta no és una valoració objectiva, ho confesso,després de "Bogeries de Brooklyn" han passat per les meves mans"la nit de l'oracle", "Viure al dia. La crònica d'un fracàsinicial" i "La trilogia de Nova York"....
Ho reconec estic enganxat al Paul Auster!!!
Aneu amb compte perquè la narrativa de l'Auster és totalment addictiva!!

2 comentaris:

Jordi Pedret ha dit...

Em fa l'efecte que en sóm uns quants, però m'has passat la mà per la cara de manera absoluta.

Estava treballant a Manila tota la setmana passada, i no m'havia enterat de l'aparició del nou llibre.

Ara corro a comprar-lo.

Jordi

Ferran Espinosa ha dit...

Gràcies pel teu comentari, Jordi. Et recomano que si has de comprar el llibre ho facis al "Corte Ingles". Ja que si el compres
allà et regalaran un llibret commemoratiu del 60é aniversari del
Paul Auster. Espero que encara no l'hagis comprat i pugis
aprofitar el regal.
(http://www.elcorteingles.es/libros/comun/promociones/informa.asp?tipopromo=R&codipromo=351)