divendres, 2 de març del 2007

Nou portal de l'Ajuntament molinenc

L'Ajuntament de Molins de Rei presenta una nova plana web. Tot ha estat gràcies a que els socialistes no vam escatimar esforços a l'hora fer crítiques a la gestió del web municipal. Sobretot, per mitjà dels blocs d'en Miguel Zaragoza i d'en José Manuel Campesino.


JA ERA HORA DE QUE LA IMATGE ON-LINE DE LA VILA FOS DECENT!!!

NOTA: En aquesta entrada no entro a valorar si funciona bé i optimitza els recursos on-line. S'ha de dir que, al menys, es amable visulament. Que ja és molt, ja que aquest consistori ens te acostumats a un tipus de disseny molt especial i surrealista, vegui's la plaça del mercat.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

JAJAJAJAA. Ara no us apunteu el tanto que no cola!!! LA web porta canviant-se fa 4 o 5 mesos...

Anònim ha dit...

Els Comentaris del Miquel i del Campe són del decembre de l'any passat... i ja portàvem temps parlant d'aquest tema... Tu mateix!!

Anònim ha dit...

Ferran, que los mafiosos también expliquen porque ciertas instancias que entran por la web no llegan nunca, vaya panda de impresentables, si ya lo decian en los mensajes de anteriores campañas que la ventana heredera de otras epocas no la han eliminado, la han hecho más grande.

Anònim ha dit...

Fernando , somos los de la primera fila de matemáticas aplicadas!!Como nos has hecho esto? Te esperábamos en métodos cuantitativos!!!Esto no es lo mismo sin ti!!!
Dile a la Manuela que nos apruebe con la misma nota de matemáticas!!coño que nos apuntamos por ti!!
Nos vemos en el Parlament!.
Pd; Estamos montando un club de fans en tu nombre.
Saludos de Joan ,Montse y Carol.

Ferran Espinosa ha dit...

Que conste en acta que yo os lo dije... lo que pasa es que ha sido un proceso largo y hasta el último momento no lo supe al 100%... Ánimo, que es una asignatura fácil y sólo os quedan dos meses... Hasta pronto.

Jessica ha dit...

Hola Ferran!!
Siguiendo el tema tecnológico cibernético, he conseguido poner el mapa mundi en mi blog!!! espero que lo haya hecho bien. Tenemos que crear el "comité para blogs y asuntillos tecnológicos".

Un abrazo!!!